12 noiembrie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Pe data de 9 noiembrie 2011, la ora 17:00 ne-am întâlnit la locul nostru unde ne întâlnim deobicei. A fost o seară interesantă pentru că am avut ca invitaţi pe Valerian Ciobanu, Svetlana, Moni Stănilă şi Alexandru Vakulovski, Dumitru Crudu, Ion Buzu, Elena Chirică, Emanuela Sprânceană, Ksenia şi Cristi Măruţă şi Boguş Elena. Dumitru Crudu ne-a dat un exerciţiu interesant să scriem "Autoironie a unui personaj principal, să facem miştocăreală pe seama lui."
Am avut şi musafiri nepoftiţi şi gălăgioşi dar asta nu ne-a încurcat să scriem mai departe textele noastre. După ce am terminat de scris textele noastre, am trecut la lecturarea lor şi comentariile lor. După ce a plecat persoanele gălăgioase am răs pe seama lor. A fost o seară interesantă, pentru că era ziua lui Dumitru Crudu, ne-a făcut cinste în sănătatea lui. Am sărbătorit până târziu, a fost vesel, am glumit, ne-a distrat copios.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu