6 noiembrie 2011

Jurnalul Atelierul "Vlad Ioviţă"

Pe data de 6 noiembrie 2011, la ora 13:00, la Biblioteca Municipală Haşdeu, ne-a întâlnit la Atelierul Vlad Ioviţă. Au venit Monilă Stănilă, Dumitru Crudu, Elena Chirică, Valerian Ciobanu Svetlana şi Elena Boguş. Au venit între timp Oleg Carp şi Tatiana. Dumitru Crudu ne-a dat să scriem un exerciţiu interesant. Ne-a dat să scriem 1 Hr şi Jumătate. Ne-am împriştiat prin sală să scriem. După ce am terminat să scriem, am trecut la lecturarea textului. A mai venit Ion Buzu, nu a scris nimic pentru că a venit târziu. Au următ comentariile şi părerile celor care au citit. Atelierul de azi a fost interesant şi constructiv.
Eu am scris o proză interesantă, dar din păcate colegii mei au avut o părere bună şi mai puţin bună, că nu am scris curat şi m-am împotmolit în lectură. Însă eu foarte mulţumită că mi-am dat drumul la scris. Sunt conştientă că mai am de lucru foarte mult. Pentru început textul pe care l-am scris este încă slab.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu