15 noiembrie 2020

Doar un vis

Eram îmbrăcată într-o rochie elegantă de culoarea turcoazului, parcă mă pregăteam  să mă duc la o petrecere, un bal sau o nuntă. Se apropie de mine un bărbat înalt și frumos, îmbrăcat la costum și papion. Îmi zămbește foarte frumos își arată simpatia față de mine. Eu parcă sunt măritată.  Nui nimic măritatul poate să aștepte, gestul bărbatului mă face fericită. 

Întinde mână, și în mână avea o cutie cu un inel de aur. Îl scoate și mi-l pune pe deget.  Mâna mea era îmbrăcată cu o mănușă albă de catifea, iar pe degetele mele multe inele de aur și argint.  

După câteva secunde îmi aduce un coș mare de trandafirii roșii.  Un miros plăcut se lăsase în cameră. Mă simt în al noulea cer de fericire, nimeni până acum nu mi-a adus așa cadouri. Măcar în vis să fiu fericită și iubită de cineva.

Te trezești cu o stare bună de despoziție. Nu lași pe nimeni să strice euforia de dimineață.

                                                                       Scris de Bogus Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu