28 martie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

 Pe data de 27 martie 2011, la Biblioteca Ştefan cela Mare a avut loc Atelierul Vlad Ioviţă. Sâmbătă la atelier am discutat cartea Aurelei Borzin "Chișinău tabletă de ciocolată", am vorbit în prezența autoarei. A fost și Petru Negură. Am fost 11 sau 12 persoane.
Persoanele care au discutat mai mult au fost cei care au citit cartea Aurelei, Ecaterina, Carolina si Felicia. Ceilalti prezenți au asistat și-au spus părerea la fel despre volumul autoarei.
Discuțiile au fost sincere și aplicate. Toți au vorbit la concret despre textele Aurelei, fără apă de ploaie și complimente gratuite. Ideea care se desprinde e ca discuțiile despre literatura sunt foarte captivante. Am vorbit, nu mult dar o scurtă precizare referitor ce am înțeles despre volumul autoarei. La sedinta a fost interesant si distractiv.
Mie mi s-a părut că carte este despre renunțarea la trecut, adolescență, prima iubire și trecerea la maturitate a autoarei.
Nu citisem cartea dar am avut prilejul să o citisesc toată.Mi se păruse interesantă și bunicică.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu