20 martie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă


 Pe data de19 martie 2011, la 17:00 la Biblioteca Municipală Haşdeu, a avut loc Atelierul Vlad Ioviţă, au fost prezenţi 12 persoane. Dumitru Crudu ne-a să citit câte un fragment dintr-o carte. După ce am terminat de citit, am comentat şi analizat un haiku al unui autor japonez Ota Niwa, tradus de Andrei Burac.
Sar peste o băltoacă
Strigoiul pitit înăutru
Scap prilejul de-a mă înhăţa.

Dupa parerea mea, in haiku acesta este vorba despre hopurile, problemele pe care Japonia se confrunta acuma si in general, trebuie sa treaca de ele ca sa merga mai departe 
ca sa nu se opreasca deloc.Dupa ce am comentat haiku, am trecut la poeziile lui Ion Buzu.


                                                                                                                        











                                                                                                



















                                                            










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu