10 martie 2011

Lansarea Antologiei de Proză Tiuk!

In sfarsit a venit primavara, totul se trezeste la viata, dar iarna nu se lasa sa plece inca, ii mai simtim prezenta, cu frigul de afara cu fulgi de nea care ne-au acoperit orasul gri, a dat un farmec a aparte. Soarele de primavara ne incalzeste inima cu iubire si speranta. Primavara n Tiue-a adus lansarea volumului Tiuk!!
Stabilisem cu Nina sa mergem la lansare.Dar inainte de a veni la lansare, Nina ma invitase la Martisorul 2011 care era in aceeasi zi, dar ora era diferita la ora 18, la Palatul National.  Sincer concertul nu a fost cine stie ce. Dar am avut ocazia sa vad si un concert de la noi.
Am fost si invitate la lansarea Tiukului!!

Invitatie!
 Marti, 1 martie, la ora 19:00 clubul Gin Do& Contrabass(Prohodnoi dvor), str. Eminescu 72 lansarea volumului Tiuk!!- o antologie de proza Klu. Vor fi prezenti autorii: Dumitru Crudu, Nicoleta Esinescu, Pavel Paduraru, Iulian Ciocan, Alexandru Vakulovski. loc Evinemtul marcheaza 1 an de experienta al Revistei La Plic si 10 ani de Tiuk!! Muzonul este asigurat de Gonzo Deliriumovici( hardcore mix)& Faust(bassturbat).
Localul l-am gasit repede nu mam asteptat sa fie o taverna faina si intersenta si misterioasa avea farmecul ei, cu o soba care incalzea atmosfera din local si fumul de tigara ii da un aer aparte.
Oameni se adunara venisera pentru lansare, mass media era prezenta printre oameni. 
M-am salutat cu toti cei prezenti pe care ii cunoasteam. Incercam sa mi gasesc si eu n loc printre prieteni mei. Dar am lasat-o pe Nina in locul meu, ca sa pot faci poze de la lansare.
Oameni intrau, printre erau oameni cunoscuti si necunoscuti, si ii salutam pe cine ii stiam.
Deschiderea lansarii a deschis-o Vlad Us, cu prezentarea numarului 7 pe luna decembrie 2010. Dupa prezentarea revistei, a trecut sa fie prezentarea volumului Tiuk!! A fost deschisa de Alexandru Vakulovski si Mihai. Fiecare din autorii volumului au citit pe rand din textele lor.
Focul arde in soba ca sa incalzeasca atmosfera din incapere. Am achizitioant Plicul, voi citi si imi spune parerea despre Tiuk si Revista.
In aceeasi zi de primavara daruirea martisoarelor este ceva simbolic ce reprizinta sosirea primaverei, aparitia primelor de primavara. Simbolul martisoarelor Alb si Rosu, simbolul puritati si a dragostei. Se daruieste persoanelor dragi noua. Luna martie e ziua femeielor, sunt in centrul atentiei, iubite si pretuite.
Dupa lecturarea revistei tiuk, imi voi spune si parerea.
                                                                     -va urma-
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu