14 martie 2011

Jurnalul Atelierul Vlad Ioviţă

Atelierul  Vlad Ioviţă a avut loc pe 12 martie 2011, au participat 9 persoane. Dumitru Crudu ne-a propus să citim din jurnalele noastre. Am trecut să discutăm jurnalele noastre. Pe urmă am discutat textele din poezia japoneză. Dumitru Crudu a venit cu ideea să scriem un haiku şi să discutăm despre poezia japoneză cum se scrie.
Cei care au scris haiku au fost Sandu Macrinici, Elena Boguş, Nina Caraman, Ecaterina Bărgan, Dumitru Crudu.

Asta e fericirea
Eu nu vreau asta
Vreau fericirea
 Sandu Macrinici.

Pentru a fi matur mă las de copilăria mea
Asta îmi cere viaţa
Alerg după umbra mea
 Elena Bogus

Ţăranii şi-au scos pălăriile
În timp ce războiul 
Deja s-a sfârşit

Nina Cărăman


În timp ce valuri de zece metri
Înghiteau case, maşini şi oameni
Noi discutam la cenaclul de Takuboku

Dumitru Crudu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu